Vi är inte bara en trevlig performancebyrå med specialister på digitala kanaler, utan också en byrå som vill hjälpa er skapa bättre effekt. Effekt som i sin tur hjälper till att ta en position, att skapa affärer och som leder till tillväxt. Vi gör det genom ett tätt samarbete mellan kreativitet, produktion och distribution.
Clay är sprunget ur våra systerbyråer OTW, Make Your Mark och Narva som tillsammans med oss, Oculos och Ahead Publishing bildar Ahead Group i Sverige.
Tillsammans erbjuder vi ett fullserviceerbjudande som täcker allt från strategi, via koncept, kreativitet och produktion till performance i form av distribution och analys.
Vill du som marknadsförare verkligen lägga tid på att synka produktionsbyrån med mediebyrån? Inom vår byrågrupp erbjuder vi idé, kreativitet, content, produktion, distribution och analys under ett och samma tak. Här arbetar kreatörer tillsammans med performance specialister för att se till att vi har med både content och distribution längs från start till slut.
De bästa lösningarna inom performance är inte fyrkantiga. Hela tanken med Clay är att vi formar och anpassar våra lösningar för att hitta det bästa sättet att få effekt.
Vi tror inte det finns en form av samarbeten som passar alla. Vi jobbar flexibelt och anpassningsbart för att hitta de smidigaste arbetsprocesserna utifrån vad som passar er verksamhet och arbetstakt.
Vi är Clay - ett flexibelt sätt att samarbeta, och en ny form för att nå fram.
Vilken effekt gav egentligen den där kampanjen? Och av innehållet vi publicerar i sociala medier, vad presterar egentligen bäst? Vi har specialiserat oss på analys och att skapa insikter kopplat till innehåll i digitala kanaler. Det hjälper dig och din organisation att få koll på nuläget, vad som egentligen ger effekt och hur vi tillsammans blir bättre framåt.
Att använda beprövade arbetsprocesser och metoder, men samtidigt vara öppna, utamanande och nyfikna tror vi är vägen framåt. Med Clay får du både struktur, professionalism och förutsägbarhet, men också en öppen inställning till vad som faktiskt kan fungera eller inte.
Fyrkantiga former? Nej, det är inte för oss. Det är ju trots allt en ny form av effekt som vi står för och tror att ni behöver.
Låter vi som ett intressant alternativ? Vi träffas gärna på en kaffe eller Teams-möte för att prata mer om vad vi kan och hur vi kan hjälpa er.