Målgrupps- och styrningsmöjligheterna för annonsering i sociala medier fortsätter i viss mån att begränsas. Samtidigt öppnas nya möjligheter, och ni sitter i er organisation garanterat på någon sorts kunddata som kan hjälpa er att nå ut både mer pricksäkert och kostnadseffektivt.
Vi på Clay är specialister på annonsering i sociala kanaler, och våra kollegor på Oculos är experter på förstapartsdata, CRM och lojalitetsprogram. Tillsammans bjuder vi in till ett exklusivt event den 14 september 2023 där vi bjussar på våra tankar kring ämnet, och hur du praktiskt skulle kunna använda detta i din organisation.
Från Clay hör vi från Lisa Sandström som arbetar som performance specialist och stor erfarenhet av annonsering i sociala kanaler åt allt ifrån e-handlare till fastighetsbolag och kommuner. Från Oculos hör vi Annika Grumert Klang, VD för Oculos och över 10 års erfarenhet av MarTech-branschen i ledande roller på Merkle, Isobar och Avaus.
Föreläsningen passar bra för dig som arbetar med digital marknadsföring i någon form. Det är intressant både för dig som idag annonserar på sociala medier och vill ha bättre resultat, eller för dig som inte kommit igång med annonsering ännu, men är nyfiken på vad det skulle kunna resultera i.
14 september 2023, klockan 16:30-18:00 Se hela programmet nedan
Eventet äger rum fysiskt i våra lokaler på Humlegårdsgatan 6, Stockholm.
Hittade du hit nu så kom du tyvärr lite för sent för eventet har redan varit. Innehållet är däremot fortsatt högaktuellt och vi berättar gärna mer om vad vi pratade om och våra tankar kring ämnet.
Hör av dig till Lisa så hjälper hon dig vidare.